vad händer imorgon?

jo det var såhär att jag fick en förfrågan av min gamla popkollo ledare, Malin, om att vara med i radio.
så imorgon ska jag vara med på Din Gata 100,6.
det lite roliga var att när jag tackade ja till erbjudandet så trodde jag att det var fler ifrån popkollo som skulle vara med i radion med mig. så jag har verkligen sett fram emot att träffa alla mina gamla kollokamrater.
haha, men sen fick jag reda på att det bara är jag och min gamla ledare Annica som ska vara med.
sooo im freaking out! kommer stå där själv som ungdom haha! tänk så gör jag bort mig?! :o är sjukt nervös.
men ja, jag hoppas fanta mig det går braaa!! så alla som läser bloggen:
imorgon, 16:00, kommer jag, ida rasmusson, medverka i Din Gata 100.6, och prata om hur awesome popkollo ääär!! lyysssnnaaa dåååå!
dom kommer även spela upp gamla låtar ifrån förra årets kollo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0