update?

haha hej!
jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera när jag kom hem, men jag pallade inte! ;)
när vi kom hem så satte vi oss vid TVn och käkade. sen plugga vi lite, & sen cyklade josse hem och hämtade sina klänningar till banketten & avslutningen som kom idag. så jäkla fina dom vaa! fan börjar få lite ångest för att jag inte har hittat mina klänningar än :(
jaja. sen tog jag på mig fotbollskläder och drog till träningen. & tror ni inte att det va fys? jo det va det, fyyyyfan! va helt jävla död efter! :o snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon!
sen stack jag hem, sen kom josse, jag duschade, och därefter kom linnea så beställde vi pizza. så jäkla gott med kebab pizza! tycker jag förtjänade det ;) linnea stannade här till 10 något.
när hon hade stuckit plockade vi undan efter oss, sen pluggade vi lite till.
och nu har vi äntligen fixat oss för att sova! är enormt trött. och måste vara pigg till nationella imorgon.
så vi hörs då. har inga fler läxor nu i veckan, vilket är UNDERBART!!! puusss & godnatt :) ♥
bjuder på en ungefär ett års gammal bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0