träna och sängen

jag vet att uppdateringen inte har legat på topp.. men jag har verkligen inte pallat, eller haft lust .
men imorgon ska jag verkligen försöka igen. har dock prov på tisdag så jag kommer spendera typ hela dagen imorgon för att plugga till det. mitt näst sista prov i nian. snart är det över, omg!
men ja, nu ska jag träna lite till OTH, sen blir det att sova. har bara 2 dagar i skolan denna veckan, sen är vi lediga :D fett skönt verkligen! och de hära lediga dagarna kommer bli så jäkla bra så det inte är sant, om det då inte kaosar, som det alltid brukar göra..
men ja. sista inlägget för idag. vi hörs nog imorgon, ska verkligen försöka att uppdatera mycket, but don't count on it. godnatt.

Kommentarer
Postat av: rebecca lundell

vad är det för mer prov? :O

2011-05-30 @ 11:28:13
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0