skola

hey! sitter i datorsalen nu med josse och maddy och vi gör faktiskt inte ett skit. har 3 lektioner kvar tills jag och carro rullar hem till mig och planerar inför vår idrottslektion imorgon.

taggar träningen ikväll, även ifall jag är helt slut, som vanligt. vettefan varför jag är det heeeela tiden, skiiitjobbigt.. men det ska ändå bli fett skönt att röra på sig eftersom jag missade träningen i tisdags.

ska försöka uppdatera mycket idag, eftersom igår hände det typ inget på bloggen och så vidare.. men jag måste också plugga inför spanska nationella imorgon, fyyfan! men förra gick ändå ganska bra ! :)

hade ju svenskprov idag med, riktigt enkelt va det! och tack gode gud för de, kunde det inte så jättemycket när jag pluggade på det, men det kändes bra! :D

nä nu ska jag dra vidare för att börja lektionen. kolla in här för lite tidsinställda inlägg! puss ♥


awesome kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0