rio, på bio

tjaa!
har precis kommit hem ifrån skolan. va ju på vanningen idag med hela 9an. gick bra faktiskt :) förutom att jag ser för jävlig ut i bikini haha! vi delade iaf upp det tjejer för sig , och killar för sig. och sen dränkte nästan josse & kevin mig hahah! idiotas!
sen efter så va det bara vi 9or i matsalen, och alla va på något sätt övertrevliga mot varandra (?) , typ vi hämtade vatten till varandra, tog lite paj och så till någon annan, hämtade servetter till alla. naw!
josse följde med mig hem. och nu fixar vi oss för att sen ta bussen med linnea, maddy & malin till stan och kolla på Rio på bio, hehe det rimmar (a). så nu ska vi fortsätta fixa oss! och sen SKA jag få josse att göra ett inlägg på hennes jävla blogg som hon aldrig uppdaterar (för er då som läser josses blogg också). haha ! vi hörs sen, puss!
loveU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0