pinsamt, malmö, pinsamt!

skolan och sånt idag som vanligt. josse hände med hem sen, vi käkade, pluggade & kollade film.
sen blev det träning, i spöregnet ;) men det va ändå skönt att röra sig!

sen efter stack jag & josse hem till mig igen, och satte oss framför TVn med min tränare & bror (de är jävligt bra vänner) och kollade på MFF-HIF matchen.. eller ja , det som spelades iaf.
efter typ en halvtimme eller så gjorde HIF sitt första mål, och då så kastar en kille (tror de va de) typ någon smällare ca 8 meter ifrån HIF's målvakt, och när den smäller så flyger målvakten ner på knä och håller för öronen. strax därefter går en supporter ifrån MFF's klack in på planen och börjar putta på målvakten. snabbt därefter springer poliserna in och bär ut honom..
och detta slutar med att HIF vinner med 3-0 och matchen avslutas. FÖR HELVETE!
så jääävla pinsamt helt seriöst.. ååhhh!!







tror lite fler håller med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0