MVG

heej!
har precis kommit hem ifrån vellinge där jag och pappa storshoppade (verkligen storshoppade..) på apoteket. haha, det blev massa ansiktsprodukter, plåster, tandborstar, flux och grajor ;)

yes. och idrotten gick sjukt bra! allting gick som planerat, förutom att alla började bitcha emot en och sånt, pallaaaaa! men skit samma, vi fick MVG!! :D vilket betyder att jag kommer behålla mitt MVG i idrott!
och igår hade jag, julia, alicia & rebecca uppspel på musiken, och jag kommer behålla mitt MVG där också! :D

nu ska jag snart ringa josse och fixa det sista inför ikväll. sen ska jag träffa basse och jocke snabbt ! :)
fan va bra dag det här koooommer bliii!!!
vi hörs, puuussssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0