liten update

hey! liten uppdate:
sitter i datorsalen nu med några brudar.
har precis haft nationella i engelska, muntligt. hoppas fanta mig att det gick bra.
har bara spanska kvar, sen slutar jag, skitbra!

senare följer josse med mig hem idag igen. hon ska faktiskt sova hos mig hela veckan ;)
så vi ska plugga en jävla massa matte, och sen blir det träning! awesome!
haha, senare ikväll ska vi fira vårt hårda arbete med att beställa pizza. fyfan va gooottt, keeebbaabb!

imorgon är det nationella i matte. fyfan ! är riktigt nervös! gick inte alls bra förra gången ju... hoppas det går bättre denna gången.. :/

men jaja! nu slutar jag engelskan. vi hörs nog när jag kommer hem! :d puuuusssssssss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0