idrott

hej igen. det blev en lång dusch, och det va så riktigt jäkla skönt ska jag säga er!
nu ska jag renskriva det jag & carro skrev innan idag, och så ska jag ringa upp henne på skype :) sen ska jag bara läsa igenom lite spanska snabbt, och sen lägga mig. är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.


helgen är iaf TYP planerad nu, och jag har en känsla att den kommer bli riktigt bra! men samtidigt kommer det bli plugg i helgen också.. har 2 prov nästa vecka!! och sen ett prov veckan efter det! omg, hur pallar man?!!!
men vafan, det är väl ändå bara att bita ihop, detta är verkligen det sista vi gör här på västra ingelstad skola.. helt sjukt.. kommer sakna det som f*n...


MEN JA, NU SKA JAG GÖRA IDROTTEN (there's a line I never used before), HEEJJDDÅÅÅ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0