har inte funkat

blogg.se har inte fungerat på min dator.. vet inte varför :o men nu funkar det iaf igen.

skolan har varit som vanligt. hade samhällsprov också. sen dom sista lektionerna kollade vi på Pojken I Randig Pyjamas.
och såklart, bara när vi va i mitten av filmen, så blir typ en gammal gubbe misshandlad & en liten pojke också, så blev jag tårögd. va riktigt nära att börja gråta.. haha, alla typ skrattade åt mig, och min lärare kom fram och frågade om jag skulle klara att se resten av filmen för den var väldigt känslosam.. hahah!

men nu ska jag se min brors skräckfilm, hihi. vi hörs sen igen! ♥



2 bilder från när vi va i Åkarp med 4 av mina favoriter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0