grattis clineeee!

JAG MÅ HON LEVA, JAG MÅ HON LEVA, JAG MÅ HON LEVA UT I HUNDRADEÅR, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅRRRRRRR!
idag fyller min kär caroline 16 ååår!
det är helt sjukt att det snart är 1 år sedan hon och jag blev så jäkla nära varandra.
jag minns när vi satt där på kullen vid löparbanan, och jag berättade allting som hände i mitt liv då för dig, även ifall jag knappt kände dig. och du hjälpte mig igenom det! smsade mig på kvällen och frågade hur jag mådde.
sen under sommarlovet, efter jag kom hem ifrån USA, så umgicks vi nästan varje dag! gick på dubbeldate, gjorde tårta, hade filmkvällar, tog massa foton, bowlade, käkade sushi, MF, handla massa choklad på ica med bara enkronor, och massa andra awesome thingsss!!
vi måste helt klart ha några av våra berömda filmkvällar snart igen, miss it!
MEN GRATTIS ÄLSKLING! HA EN BÄÄÄÄÄST DAG, OCH HOPPAS INTE ALLA SOM JAG SMSADE TOG DET SERIÖST. HEHEHE! ÄLSKAAAAAAR DIIIIIIIIG 

hahahahhah, den fulaste bilden tagen på oss!!!

Kommentarer
Postat av: ditt största fan

TAAAAACK ÄLSKLING!!! :D

finns alltid här för dig! förra sommarlovet var underbart med dig! har en känsla av att detta kommer bli minst lika bra!

ser fram emot att gå tre härliga år på gymnasiet med dig till hösten (förhoppningsvis!) och skaffa ännu fler minnen!



älskar dig! med undantag för de fula bilderna du lagt upp, men jag bjuder på det! :D

du är bäst! <3<3<3

2011-05-16 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0