din gata

heej jaa! nu är jag klar med pluggnadet och imorgon får det gå som det går. jag vet iaf att jag inte kommer sänka mig i spanskan, så det är ju tur. så jag kommer nog behålla mitt VG :) men om det går ovanligt bra så kanske jag får MVG, who knows?

iaf! va ju med på din gata idag! så sjukt roligt var det. och många av mina vänner lyssnade haha!
jag gjorde iaf inte bort mig, förutom när jag glömde vad det andra crewet hette haha! piiinsamt!
men nä! det va sjukt kul iaf! :D kunde inte sluta le iheller haha! satt med världens största leende hela tiden hahah!
sitter och lyssnar på hela inslaget just nu! shiiiet, låter jag verkligen så?! fyyyyfan! hahaha !
KANY!
YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0