PANIK!

yoo again!
haha, har precis käkat klart när jag insåg ett problem, som jag har försökt klura på hela dagen.
JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG IMORGON!
ska ju till Gessie med massa folk, så ska vi vara hos Josse innan käka pizza & så :) riktigt göttans! allting är planerat utom den f*cking klädseln.. vad ska man ha på sig helt seriöst?! ååh, jag blir galen! har aldrig något att ha på mig, snor alltid josses kläder haha! och det ska jag fantamig inte göra denna gången, för då blir hon bara förbannad bo mig :( hehe!
så just nu sitter jag och kollar igenom massa hemsidor, olika bloggar, och sånt för inspiration, frågar alla mina vänner ! galen brud, YES!
nä, nu ska jag leta igenom min garderob! arrrrgghh!!
såhär såg jag ut innan Gessie förra gången.
linne HM , kjol JOSSES heheh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0