renovering

orsaken till att bloggen har varit nere i några dagar är för att jag har flyttat ut ur mitt rum och in i gästrummet (rummet jag aldrig trodde att jag skulle sätta en fot i igen).
vi har nu blåst nästan hela mitt rum... herregud, trodde verkligen inte att det va så stort haha! det ekar seriöst när man snackar därinne! haha!
så jag har rensat alla lådor, damsugat hela rummet, tagit ut spegeln och alla bord, tavlor, planchar & snart ryker datorn och tvn också, och vi har tagit ut soffan, vi har även slängt ner det bruna skåpet för balkongen, vilket var väldigt roligt att se på! hahah! kommer video på det senare, :D
imorgon ska jag nog till IKEA med mamma och köpa vit färg för att börja måla om rummet. sen ska vi beställa en fondväggstapet.. undrar vad det blir, är inte helt säker än på vad jag vill ha för färg eller mönster.. hmmm?
tänkte lägga in bilder på rummet just nu, men det verkar som om det inte går att ladda upp bilder? så dom kommer så fort det funkar igen!
men nu ska jag dra till olivia och chilla galet med henne & carro, dom åker ju till Göteborg imorgon för att se Coldplay, vadå avundsjuk? ;)
aja, vi hörs när jag kommer hem. puuuussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0