hemskt!

godmorgon!
fyfan vilken natt... internet la av mitt i allt igår, så jag gick och la mig. men såklart kan jag fan inte somna. va så jäääävla rädd!!! låg och smsade när jag kände att jag skulle somna vilken sekund som helst. så jag la ner mobilen och släkte lampan.. tro fan jag hör massa dunsar och skit då. i panik tände jag lampan igen.. sen somnade jag med dörren öppen, lampan i rummet tänd, lampan i hallen utanför rummet tänd, och lampan i mitt egna rum tänd. så det va jätteljust utanför gästrummet haha! men imorse kom mamma in och släkte lampan.. ;)
nu ska jag gå och jobba, innan pappa helt seriöst sliter datorn ifrån mina händer !! vi hörs när jag är klar :) pusshaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0