popkollo 11!

godmorgon bloggen!
klockan är nu 6 på morgonen, och jag har varit vaken i sisådär en timme för att packa klart det sista, äta frukost, borsta tänderna, ta på kläder och helt enkelt dryga i sängen haha!
snart ska jag, mamma & pappa dra till Malmö C och vänta på tåget som jag ska sitta på i 6 timmar.. och bara för att jag har en tid att passa så kommer säkert tåget vara försenat.. -.-
aja. kunde inte lägga in bilderna igår från systemkameran, hitta inte den grejen man sätter i minneskortet i hahah.... opppsie! så att bilderna på shoppingen får ni se när jag kommer hem.
men nu ropar mamma att vi ska dra, så jag måste bara gå på toa, kolla igenom all packning, och sen äntligen dra till POPKOLLO HIPHOP 2011!!
ha en gryyyyyym vecka, för det kommer VERKLIGEN jag att haaa!!!


tröjan köpte jag igår på BIKBOK, halva priset.
och mjukisbyxorna är från skolan!

ohyeah baby. gillar bindorna bredivd hahahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0