österrike

tjaaaa babes!
nu har jag precis kommit hem från badet. sjukt underbart väder det va, men nu har solen såklart gått i moln, och det ser ut som att det ska bli regn? *suck*, inte kul alltså, så jäkla typiskt.. :/
aja. vi kom iaf fram till hotellet vid 14 tiden. sen dess har vi packat upp, ätit en underbart god lunch, spelat kort, ätit choklad, och varit på badplatsen. nu väntar jag på att Anny ska duscha klart, sen ska jag hoppa in i duschen. Om ungefär en timme ska vi gå ner till hotellet och äta fyrarättersmiddag, undrar vad det bli..?
sen ska vi nog inte göra något speciellt.. kanske gå på stan eller något? :)
imorgon börjar vandringen.. wish me luck. dom andra vill vandra i 4 timmar, hur fan ska man palla det haha?
aja, det löser väl sig.
men nu ska jag gå och hitta något att ha på mig ikväll, vi hörs nog senare eller imorgon, kommer nog något mobilinlägg innan vi drar iväg! :)
hoppas ni har det bra, för det har jag iaf! hihi, puussssss!


bild på nybadade lilla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0