Mobil update!

tja! Kom hem från Sammy för ca en timme sen. Det blev lite film, poker, något elektriskt spel & massa snack&skratt, mest från min sida!;) Är så jäkla trött! & när jag är trött blir jag alltid flummig, vilket gör att jag skrattar åt allt, vimsar, snackar konstant, och kommer med maaaaasssaa konstiga kommentarer & snilleblixtar.. Haha! Aja, nu ska jag sova iaf. Ska upp åtta imorgon bitti för att köpa färg till fondväggen, sen ska jag måla hela dagen, och om jag hinner ska jag inreda rummet imon också :) Så godnatt på er, ska försöka uppdatera från datorn imorgon, annars blir det från mobilen! & jag kommer ha väldigt mycket att göra, så förvänta er inte så mycket uppdatering :( kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0