im back!

heeelllooo duuuudes!
im f*cking back! äntligen kan jag blogga som vanligt, i en dag till haha. ;)
iaf! österrike va GREAT, verkligen! det blev rafting, mountainbike, bestiga berg, vandra i minst 8 timmar, poolen, hinderbana i träden, äta 5rätters middag, besöka 2 olika restauranger varje dag, åka bil 18 timmar MINST, gå på glaciären, och maaaaaassssa annat!
men igårkväll kom jag äntligen hem. packade upp och sånt, sen somnade jag så sött till massa videos på en gullig person, eller, gulliga personer hihi.
idag har jag faktiskt bara gjort klart mitt rum. DET ÄR FAN FÄRDIGT!! fondväggen blev skitbra. allting blev verkligen skitbra! är riktigt jäkla nöjd. nu ska jag bara fixa ett ställe att ha TVn, köpa matta & växter, och sen sätta upp massor med tavlor, NAIZ!! ska snart gå och lägga mig. är sjukt trött efter en lång dag.
imorgon blir det stan med carro, som jag har saknat henneeee! massa att snacka om! AWESOME! och sen blir det hem och packa IGEN! ska ju till Popkollo HipHop på lördag, stannar där till söndag nästa vecka. kommer bli så JÄKLA ROLIGT! längtar saaaaataaaaan!
några få bilder nu då!
här håller jag på att bestiga ett 2130 meters högt berg. hon tanten i receptionen sa att det skulle ta 2 timmar upp och 2 timmar ner, och att det bara var lugn vandring. JO TJENA! det tog ca 4 timmar upp, och 2 timmar ner, och det va klättring i berget.. fyfan! har nog ALDRIG I MITT LIV sett min pappa så trött!!! :o och när det var ca 40 meter till bilen när vi ÄNTLIGEN hade kommit ner, tro fan att jag stukade foten så det blev bandage i 3 dagar hahaha! ;) typiskt mig eller vad?!
lagom glad brud som har vandrat upp och nerförs i ca 7 timmar haha! men fan värt va det, kolla bara utsikten! så jäkla fin. och det var en otroligt fin restaurang vi käkade på på toppen!
och här gick jag på glaciären. haha! det va så halt, och jag hade verkligen som sämsta skorna någonsin. och nog dom fulaste också? men fyfan va dom är bekväma haha! men som pappa sa "det är ingen modeshow" haha sant! men jag har nog aldrig skiftat från kallt väder där det fanns snö, till strålande solsken och värme! haha ;)
mountainbike. ja du.. vi hyrde cyklarna ett på dagen, och vi trodde att det skulle bli bra för en liten runda i bergen. snabbt uppförs och sen cykla runt lite. men NÄ! det tog ca en timme att komma uppförs den jävla backen, och tro fan att det var en brant backe också! mådde så sjukt illa, svettades som en gris, och var så jäkla varm. sen när vi äntligen kom upp på backen käkade vi tomatsoppa, sen blev det nerförsbacke, FYFAN VA SKÖNT tänkte vi, men då kommer ju SÅKLART värsta uppförsbacken. så jäkla jobbigt. men sen blev det nerförs hela vägen ner, och vi slutade dagen med att cykla in till poolen och ta ett dopp, helt klart värt det, UNDERBART!
hahaha, och nej, det är inte jag eller någon annan i familjen+vännerna på bilden ;)
detta var nog en av dom roligaste sakerna vi gjorde på resan, rafting!
lite svårt att förklara.. tror ni fattar vad det går ut på bara av att se på bilden. men shit va kul & läskigt det var. och vår dumma guide puttade i mig i det iskalla vattnet.. din jääävel haha! och sen fick han mig & anny (en av dom vi åkte dit med) att sätta oss längst fram i båten när det var ett "stup" (inte sån mega stup, utan ner för massor av stenar typ) och såklart fick vi allt vattnet på oss. som vi skrek, och alla bara skrattade åt oss haha!
jäkla kul va det, och verkligen värt allting!!! AWESOME!
( inte vi på bilden )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0