handla det sista

morin'!
kom hem vid två inatt, va så trött att jag somnade nästan direkt när vi kom hem.
mamma väckte mig vid 10 idag, fick 2 timmars sovmorgon, helt underbart kan jag säga er haha!
nu har vi målat klart väggen, ÄNTLIGEN! vi ska bara låta det torka, sen ska vi måla något annat, sen ska vi äntligen inreda mitt "nya" rum hihi !
om några minuter drar jag, mamma & pappa in till stan och handlar det sista inför vår resa.
imorgon ska vi nämnligen till Österrike med en annan familj, och VANDRA i 9 dagar. alltså vi ska V A N D R A i berg!!! kommer typ dö? åååh! aja. pappa sa att jag skulle ta med mig den bärbara datorn, vilket betyder att jag kommer kunna blogga under resan! :D hur awesome är inte det liksom? så får ni följa mig under resan här! grymt!
men nu måste jag verkligen rusa till bilen, vi hörs när jag kommer hem, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0