godmorgon

vaknade för ungefär en kvart sen. känns fortfarande sjukt konstigt att vakna så jävla sent, hade den sjukaste drömmen också, så jag är glad att jag vaknade haha!
iaf. snackar med josse nu, antar att hon kommer hit snart eller något. fast vi vet dock inte vad vi ska göra idag.. det är inte det finaste vädret ihellleeeerrr!
yeye, ska ändra lite på bloggen nu också. är så sjuuuukt trött på den headern och designen jag har nu, fruktansvärt fuuuuul! men denna som jag tänker göra nu kommer inte bli så mycket bättre, men det är en som bara är tillfällig. helt vanlig tråkig typ. men vafan!
hehe, men nu ska jag gå ner och ta frukost. fett sugen på den nutella macka.. WIIIHIO! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0