dirty dancing

åh jag & familjen såg Dirty Dancing nu ikväll. helt jäkla underbar film alltså!
det här är hur min mamma beskriver första gången hon såg Dirty Dancing: "helt underbar film. alla svävade ut ur biosalongen, helt förälskade i Johnny! min favoritfilm"
och jag kan inget annat än att hålla med henne. jag helt seriöst svävade ut ur vardagsrummet, så underbar den var. har du inte sett den? SE DEN! du kommer absolut inte ångra dig! jag lovar !
har packat det sista nu, hunnit måla naglarna också hihi :) så nu ska jag gå och lägga mig. det blir nog ett mobilinlägg imorgon innan vi sticker, vi ska först möta upp kusinerna som ska bo i vårt hus undertiden vi är borta :)
ha det bäst, vi hörs när jag kommer fram till vandrarhemmet, eller kanske innan?  puss&kram!
här går jag om några dagar!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Jag såg den för första gången i förrgårr eller när det nu var. HELT JÄKLA UNDERBAR FILM! <3

2011-07-04 @ 17:55:06
URL: http://nataaliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0