tillbaka

hej.. long time.
kom nästan precis hem från sara där jag spenderade natten, sov nästan 12 timmar inatt, och låt mig säga, DET VA UNDERBART!
men gårdagen va mer underbar :D
började med skolan då, svindrygt. efter skolan stack jag hem & duschade snabbt, sen tog jag bussen till stan och mötte upp Sara & Yiqun, köpte ett linne & ett par strumpbyxor, och skrattade non stop ;)
sen tog jag & sara bussen hem till mig, städade och fixade oss i panik på mindre än en timme, rekord?
sen började folken rulla in. kvällen blev superlyckad och jag har inte haft såhär roligt på länge!
efter vi va hos mig stack vi till marshmallow och dansade röven av oss, och efter det stack jag & sara hem till henne och somnade bums.
yeppyepp, det va min gårdag/natt. gosh! tack till alla underbara vänner som va me igår! puss på er !
men nu ska jag hämta glass & coca, sen lira lite piano :) ha de!
några flippis bilder igår från min webbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0