nyduschad

haaaj!
nu har jag precis duschat, ska snart fixa mig & sen kommer sara, emma & linnea hit så blire tjejkväll :D sjuuuktawesome, och har saknat dessa brudar enooormt mycket. ni förstår dom jävlarna lämnade mig över nyår så man får ta all skit själv... ( iiinnnteeerrnnttt)
ajjaa.. nu låter jag fett töntig ;)
men när dom kommer lagar vi tacos, & jag har köpt ett kilo godis, massa läsk, chips, dippa & sånt mumsigt.
nuuu tror jag dom är här, för att jag hör någon skrika "IIDAAAA" , men när jag öppnar dörren är där ingen & sara säger att de precis hoppade av bussen.. WTF?! freeaakkyyy.........
aja, vi hörs senare då, hoppas ni får en wuunderful lördag ! :D
jag just nu.. med brossan i bakgrunden som försöker spela "river flows in you" ;))

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var inte vi som skrek (A)

2011-01-17 @ 06:24:18
Postat av: Linnéa

Det var inte vi som skrek (A)

2011-01-17 @ 06:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0