halsont, igen

fan säger jag bara, har börjat få ont i halsen igen.. det är skitsvullet när jag sväljer & jag känner att mina halsmandlar har börjat svullna.. vafan då!! ska ju till marshmallow på fredag med massa awesome folk & allting är redan planerat så jävla bra! KAN INTE BLI SJUK NU!! aaaaah, får ta ipren, halstabletter & massa sånt. :(

IAF, HEJSAN! va på moderna museet idag med klassen.. det va väl, intressant? vi fick iaf rita lite & så, riktigt kul med rätt lag :D sen efter fick vi gå till någon turk butik eller något, handlade mjölkchoklad, nappar & en cola. riiiiiktigt gott! har dock ätit upp napparna, druckit upp colan & har bara lite av chokladen kvar.. men vafan? hihi.
nu ska jag kolla på någon film eller något, ingen läxa till imorgon vilket är fett chill! vi hörs senare, puss! ♥
random bild jag tog precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0