GRATTIS MIN SOULSISTER

heeeeeeeej!
detta är ett inlägg till min kära fru/soulsister som faktiskt fyller 16 år idag.
och hon tvingade mig att uppdatera min blogg, så därför ska jag skriva lite saker om henne :D
  • josefine är en liten barnrumpa som är jävligt envis
  • hon är mycket för "handgester" alltså hon typ gör något med händerna, det ser ut som att hon klämmer något, jääätttesvårt att förklara, men det är random!
  • sen brukar hon typ spela på sina tumnaglar med tänderna....
  • hon blir lätt aggressiv
  • alltid när man ser henne så får man ett "ida, omg, jag måste prata med dig" *handgester*
det finns så mycket mer att säga, fast jag tror inte att jag ska upp det är på bloggen..
men gumman, grattis på födelsedagen, jag älskar dig så enormt mycket!
jag & carro kommer ge dig den fetaste presenten ever, fast du kommer nog inte fatta ;)
men nu kommer en bildbomb på dig josefine, det kan vara liiiiite pinsamma bilder & videos på dig, hahahahaaa, döda mig inte ! :D
GRATTIS MIN FINASTE, UNDERBARASTE & VACKRASTE SOULSISTER, ÄLSKAR DIG!
HAHAHAHAHA, DÖDA MIG INTE !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: josefine

hahahahahaah IDA! Du är störd i huvudet, och det är av den anledningen jag älskar dig så jävla mycket!

Tack för att du finns, utan dig hade jag inte varit ett skvatt. Min älskade soulsister, finns bara en som du. Och jag är så jävla glad att jag har dig. Glöm aldrig var jag finns, älskar dig min fina vän! <3

2011-01-30 @ 14:06:31
URL: http://josefiinelorentzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0