what you feel is what you want

tja! längesedan jag vet, min uppdatering suger :( men vad ska jag göra? det är lov liksom!
jaja. stack ju till sara igår somsagt.. haha, skulle egentligen ta bussen hem sen, men stannade liiite längre än väntat så jag sov där ist :) men det gjorde inget, för vi beställde pizza, och bilder och massa sånt :D jättemysigt! har saknat mina 2 tjjeeeejjor, det ända som saknades va emma :( buh! jaja, den jäveln va i österrike, vem bryr sig liksom då??
MEN JA!
blev hämtad idag vid två något tror jag. har inte gjort ett piss sen dess.. eller jo, jag har städat, det har jag gjort, grym jag är!
men nu har vi gäster, firar ju pappa som fyllde år igår :) japp. och snart ska jag gå ner och ta lite dricka, är jääättteeetörsigt, ifall nu då ville veta, :)
hehe. men sen ska jag nog till vellinge, träffa några saknade personer, men det är inte säkert, eftersom jag inte vet något om skjuts än...!
jaja. men här kommer några bilder från igår, jeppjepp! hörs snart igen! ♥
gårdagens outfit! enkel vit t-shirt från hm, och sen jeans från gina :)
PLOPPPPPPP!
liten jusin bäver wb
klippte mitt hår sen på kvällen, vad tycks? :D blev bara denna bilden, kameran dog sen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0