sushi

va ju somsagt på Petri gymnasiet innan idag, sjukt bra skola, stor & så. lärarna verkar bra. men jag vet inte än... hmmm? lämnade en hemlig lapp i ett skåp med, undrar vem som får det? (a)
efter öppethus sa jag & familjen hejdå till sara & stack till Hai för att äta sushi. underbart gott måste jag säga, älskar verkligen sushi, har nog fått det från min pappa, som också älskar det.. mamma däremot är inte så förtjust i de "/
men jaja, nu babblar jag på om ointressant saker ;)
just nu händer inget intressant, snackar med lite folk på facebook, skype & sms, mysigt. ska snart sova med, mår inte så bra. huvudvärk.. :(
så vi hörs imorgon! puusssss!
tallriken jag, mamma & pappa delade på. godaste på länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0