sliten chey

fyfan va jag har ont i mitt huvud, åååh! och NEJ, är inte bakis!

HEJ! hade ni en bra fredag? min va väll upp&ner kan man säga.. men allting blev väl bra tillslut, förutom att typ maddy, sara, mickan, carro, osv, kom inte in igår på strandbaden, eftersom det va för många eller det blev slagge i kön elr något sånt. FETT JÄVLA BULL!! heeeeelt serriöööööst!
men ja.. det va ändå roligt på sb, träffade massa folk som man inte har träffat på överlänge, dansade röven av oss, träffade nytt folk! göttans!
och nu har josse precis stuckit med sina 2 supertunga väskor, haha.. trgaiskt gumman :(
och jag sitter här med en sån fruktansvärd huvudvärk, inte kul! jag får ont bara jag kliar mig på huvudet, aah!
men ikväll blire filmkväll @ bazzes, naiz macca daiz! haha, men innan det ska jag chilla med saft och popcorn! hiih!
ha de! puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0