skitbra!

zumban gick skitbra! så jäkla roligt va det.. vi dansade i ca en timme, men fan, det kändes som 10 minuter. haha!
jag och josse ska nog börja dansa zumba en gång i veckan. det här var ju bara en gång med skolan typ.
men ja. vi får se hur det blir med det. i vintras bestämde vi oss för att börja dansa streetdance, och sen skulle vi ta våra moppekort också. och det bestämde vi i SOMRAS! hahaha! och inget av det har fortfarande hänt ;)
men nu ska fan ta tummarna ur röven och börja dansa! JADÅ! :)

nu händer inte så mycket. kollar på heroes och ska nog poppa lite popcorn.
det blev en innekväll idag. är trött från igår. medans alla mina vänner är ute och ränner lite överallt så stannade jag hemma. ska kanske gå ner och se någon film med mina föräldrar? vara lite social och så med dom? nja.. kanske ;)
jaja. det blir väl något av de :) hörs senare, puss.
såhär såg jag ut innan idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0