vet inte..

hej, har inte haft tillgång till datorn så har inte kunnat blogga..
men somsagt, har jag varit hos älskling typ halva helgen, jättemysigt!
resten av helgen har varit såhär:
2
vaknade upp hos älskling & kollade film. sen stack jag för han skulle gymma.
segade med chips & läsk i soffan framför tvn i typ evigheter, sen vid 8 kom sara & vi stack till Carro där hon, Jocke, Kevin & Robin va. Vi hade asball, spelade poker, bubblan, singstar & sen stack vi hem till K & R och kollade på Grown Ups!
Sen vi 1 stack jag & sara hem.
2
vaknade upp vid typ halv 10 av att pappa väckte mig. kollade på O.C. till typ 2 på dan.
fixade mig & hämtade ut ny låt som jag ska spela, sen stack jag & brossan på piano.
kom hem vid kvart i 6, käkade, pluggade & tv, sen vid 8 stack jag ut & träffade Markus & Pontus, sen kommer Josse också!
Stack hem vid 9 något & somnade på en gång!
----------------------------------------------------------------------

Har haft en riktigt bra helg!
Nu ska jag plugga klart & sen dra ut & springa, rensa huvudet lite.
Vi hörs ,puss !

Kommentarer
Postat av: sandra

SV: jodå de är toppen :) Gör du då??

2010-09-06 @ 18:46:52
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0