shopping

Borste - KICKS
strumpbyxor - LINDEX
ögonbrynsknivar - KICKS
mössa - LINDEX
i påsen finns en klänning från veromoda. ska ha den på dansen på torsdag. ni får se den då :D

hej.
stack direkt till stan efter skolan, mamma & max hämtade mig på skolan då :)
vi åkte till mobilia, jag köpte då allt över, klänningen visar jag somsagt på torsdag. vi mötte mina kusiner & moster på mobilia, längesedan sist. och vi lyckade faktiskt övertyga mamma om burger king, helt otroligt :o
när jag kom hem så gick jag direkt upp & började plugga HK, prov på torsdag.
men nu är jag klar, så nu är det film. sen sova!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, jag hade mer än gärna sett din morsa att käka hamburgare på BK! :DDD

2010-11-23 @ 23:05:09
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0