awesome dag/kväll/natt/morgon

tjooo. sorry för bara ett inlägg igår, men jag hade fullt upp.
josse kom strax efter inlägget och då stack becci. Så jag & jossan fixade oss, tog massa bilder & packade, sen drog vi till maddy.
vi beställde pizza, sen kom alla andra vilka var: pontus a, vinne, kevin m, kevin o, simon, arvid, rebecca, sara & caroline.
det blev dans, sanning eller konka, film, nattamad & massa annat, riktigt fett jävla skoj seriöst. sen blev det lite med känslor och så, och allting blev uppochner, inochut :(
vaknade vid tio imorse av att jag svettades ihjäl, så jävla varmt de va. kollade på film, maddy, jag, arvid, pontus & kevin o. maddy mamma gjorde frukost till oss, så jävla gulligt.
strax därefter kom Max och hämtade mig. så nu är jag hemma & kollar på film, är helt slut efter igår, så ska duscha och sova lite, sen kommer sara hit :)
hahahah, oj vad mycket jävla text det blev nu, men aja, det va min kväll iallafall, ni får kanske bilder senare :D ciao! (K)
jag & josse innan, precis färdigfixade.
jag älskar dig min fina vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0