trrrrrööööööttttt

tjaaa. sorry för kass uppdatering men är så satans jävla trött :o helt sjukt, så lov sitter som ankan i dammen (carro&idasinternaskämt) just nu!
ska fan hoppa in i duschen nu, fräscha upp mig till imorgon, slutar då. och sen ska jag ta fram typ ngn klänning elr ngt som jag ska ha på mig imorgon, sen ska jag fanta mig sova. är så jääävla trött :(
iiinte kul. FAN! måste in till stan imorgon med :o aja, får väl ringa carro och tvinga med henne ;) awesuuum, köpa klart alla julklappar. kom på att jag har ju massa vänner med. oh oh :( har typ inga pengar kvar. & måste köpa till min moder med..
aja, det löser sig väl.. får man hoppas.
men nu ska jag duscha, så vi hörs! adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0