skolavslutning

hejsan, har precis kommit hem från skolan. hade solavslutning idag, haha, hela klassen sjöng "Oboy" i vinterveriation, riktigt fail säger jag bara.;) ingen kunde texten och man hörde inte oss alls typ.. Hhaha , bra !
iaf, fick mina betyg, är väl hyffsat nöjd, kunde nog gjort lite bättre vad jag vet :/
men aja, nu är det iaf lov, FYFAN VA SOOOFT! ooch det firas med att min käre moder och jag drar in till stan för att skälla ut en försäljare på din sko!!
men nu ropar morsan, KISSES!



tröjan jag hade på skolavslutningen, med ett långt svart linne & tights.

SEEEEYAAAA ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; haha, (Y) !

2010-12-22 @ 23:28:00
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0