plugga

hej på er.
gosh, jag är verkligen trött. gårdagen va riktigt rolig, vi hade somsagt gäster här, och det va svinball, tack vare mamman så kaaaaanske jag kan få navelpiercing :D:D:D:D *hoppashoppashoppas*
på kvällen stack jag & kekke hem till pontus där han, kevin & vinne va. vinne stack efter ngn timme.
vi kollade film & så, sen somnade alla.
vaknade runt 9 idag eftersom att mamma skulle hämta mig då typ, så stack till macken där hon va.
nu sitter jag hemma & plugga engelska, samtidigt som jag kollar på lite film. snart ska jag plugga lite piano med, sen drar jag och brossan iväg på piano lektion.
jag vet att jag har kommit efter med thirty days, men jag kommer att komma igen med det snart, har inte haft tillgång till kamera & sånt, ska försöka fixa det, så skriver jag där sen :)
men nu måste jag plugga, vi hörs! puss!
det blir en bild på min och ponuts h's fina snögubbe som vi gjorde utanför pizzan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0