julshoppat

hej sötnosar.
har precis kommit hem från stan med carro. hittade nästan allting som jag skulle, har bara några julklappar kvar nu, men det fixar jag i veckan :D
hann även att köpa ett par avslutningsskor till migjsjälv, skitbra, snygga också! carro köpte också ett par skor och en julklapp till sin boooyfriend ;)
nu är jag helt slut, så ska byta om till pyjamas och sätta igen en film som jag sedan somnar till ;) riktigt skönt att somna till film. och tidigt också. somnade vid 7 igår, helt sjukt. sen vaknade jag typ tio i tre, bytta om till pyjamas, märkte att jag hade 11 sms, men jag sket i dom och somnade om. (heheheheh, rimmade (A))
men iaf, vi hörs kanske senare :D ha det toppen, puuusss!




outfit: kofta - min brorsas, linne - HM, jeans - GINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0