jjust nu / påvägen hem

tjaaabbbaa. sitter här och pluggar spanska och snackar med massa transor på skype, ytterst trevligt.
fast jag måååste bara berätta om vår hemgång från skolan.
joo, det började med att jocke trillade i trappan, så JÄVLA ROLIGT, fyfan va jag skratta. sen påvägen hem då så snöade det så in i helvete, skiit jobbigt, så jocke tvingade oss att ta den "korta vägen" hem, alltså längs 101an, för det gick snabbare. MEN TROR NI INTE PLOGBILEN KOMMER DÅ?! what the fuck, så heeelt nersnöade blev vi.
vi sa hejdå till becci sen och fortsatte att gå hemmåt, inget hände då, vi bara snackade och fick allmänt mycket snö på oss. så jäävla kallt...
sen när man kommer hem måste man såklart ut igen för att ta av snön från mina UGGS, bajspappa.. fyyyfan va det va kallt idag.. men vi fick ju dock sluta två och en halv timme tidigare.. och det är ju bra :D
snöigt värre..
hoppas på inställd skola imorgon :o

Kommentarer
Postat av: rebecca

hoppas fan jag med :o

2010-12-02 @ 19:33:39
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0