dag 8 - ett ögonblick

kommer visa några tillfällen jag vill ha tillabaka!
hahha, min konfirmation. en riktigt rolig tid, trots alla "bråk", tjaffs, & sånt ;) riiktigt kul. framförallt själva konfirmationen.
helt klart USA/ISLAND resan 2010. höjdpunkten på sommaren, med min underbara familj & släkt.
en kväll, 3 tjejer, och en kamera. kan man säga mer? helt underbar kväll med dehär brudarna, hade så sjukt roligt!
kröket hos maddy. hahaha! så jävla roligt. vinne faceplantar & massa annat.. en helt underbar fredag med dom bästa!
en hel helg med underbaraste.
en helg med tårar, skratt, fyllor, och underbara vänner. fan va jag saknar det, allt va helt perfekt den helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0