dag 6 (försening)

ja.. min gårdag då ja..
började med att jag vaknade hos josse då. hon & malin sov på golvet och jag & maddy i hennes säng, dock bara med en filt för dom tog täcket.
så det va svinkallt. alla vaknade och snackade och så. sen somnade jag & malin om, och sov i typ en timme.
när jag vaknade, gick jag upp och värmde rester från pizzan, viilket va sviiingoottt!!
sen ville josse slinga sitt hår, så maddy & jag gjorde det.
sen fick vi allmänt mycket damp typ.. tror det kommer en video från när josse damsugar upp glaset hos slängde i golvet ;)
sen satt vi bara och kollade på "My sweet 16" , det varade i typ 3-4-5 timmar ;) sen då vid fyra stack jag hem, duschade, tog på mig kläder & packade. sen tog jag bussen till malmö och mötte sara.
vi gick till BR och köpte en barbie, en barbieeltandborste & en bruttkudde till linnéa som skulle ha "barnkalas" , hon fyllde dock 17 år, hahah!
vi sminkade oss på donken, eftersom jag inte hann hemma. sen tog vi bussen till linnéa och stannade där hela kvällen. vi käkade kycklingsallad, spelade spel, lekte lekar & tävlade. mitt lag vann, såklart!
sen gjorde vi charader, så jävla grym jag är på att spela fågelskrämma. linnea lägger nog ut videos & bilder på FB, så jag lägger upp dom här sen.
sen vid halv 2 på natten tog jag & sara bussen till malmö, och på bussen va där en kille som spydde så in i helvete, så det luktade mögelost som fan. så jääävla äckligt. fyfan!
vi stack till donken och käkade cheesburgare, pommes & milkshake i väntan på nästa buss, som gick hem till sara. så vi va hos sara typ 4 på natten. jääättebra.. hahaha.
men det va jävligt roligt iaf.
"killar får absolut inte komma in!"
helt grå himmel halv 3 på natten.
nattamad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0