dag 5 - vad är kärlek?

jag trodde kärlek va när man hade en pojkvän/flickvän, och då va man lycklig. att det va that's it liksom. men nu vet jag att det är såå mycket mer!
kärlek kan nästan vara vad som helst. till sina vänner, sin farmor, familj, hund, katt, fisk, musik, TV-program, ja allting faktiskt.
det finns ju såklart olika typer av kärlek, man kan ju älska något utan att vara kär i det?
men för mig är kärlek mina vänner & familj. jag vet seriöst inte vad jag hade gjort utan dom. jag hade varit ensam i min lilla deppbubbla.. fyfan säger jag, där är inte roligt att vara.
innan va kärlek mitt ex, jag tänkte på honom hela tiden, pratade om honom, log varje gång jag hörde hans namn osv.
men idag vet jag att det är så mycket mer.
när mina vänner är kära, eller ha något förhållande, eller när de bara mår allmänt jävla bra, då blir jag så jäävla glad för deras skull.
vart man än vänder sig, så finns det kärlek, som rebecca skrev i sin blogg.
kärlek finns överallt. och enormt mycket kärlek går till mina vänner. killar som tjejer. fan va jag älskar er.
alltså.. vet inte vad jag ska skriva mer.. skrev ju ganska jävla mycket på "min första kärlek". och jag vill inte skriva allting som hände och blablaba i bloggen liksom, det är ju mitt privatliv?
men somsagt, VÄNNER, JAG ÄLSKAR ER!
















dfghjk

kilugvväääärldens bästa klass
sdgoih
oub
piohg
sh
(LLL)
oubgq
ty

qiuggk nposrg
fk
oöidzrbsahrdzjklsardyfhjklö



Kommentarer
Postat av: rebecca

sånna tjockisbilder du har på mig :o

2010-12-03 @ 16:09:30
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: josefine

Älskar dig gumman, så jävla mycket!

Världens bästavän <3

2010-12-03 @ 16:38:47
URL: http://josefiinelorentzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0