dag 11 - mina syskon

jag har en bror, storebror. han heter Max & är 4 år äldre än jag.
vet inte riktigt vad jag ska skriva.
min bror är min förebild, jag han är helt enkelt bäst!
jag fick nog mitt pianointresse av honom, ni skulle bara veta hur riktigt grym han är?!
jag kan berätta nästan allting för honom, han är så jävla awesome!
vi båda är lika musikintresserade, vi fick reda på idag av farsan att vi är uppvuxna med Ulf Lundell (?), haha, ball! ;)
vet inte mer vad jag ska skriva, aja, min broder är fett bäst!

Kommentarer
Postat av: rebecca

aaaaaaaaaaa, så även ni kanske har lite Lundell inom er...? ;)

2010-12-09 @ 23:36:53
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0