im sorry :(

hej & förlåt.
har inte hunnit uppdatera denna helgen alls typ.
så kör lite snabbt vad som har hänt? :D
söpng
bio med älskling, vi såg GROWN UPS, riktigt jävla rolig måste jag säga, haha, vi skrattade typ hela tiden. awesome! sen tog vi bussen hem & såg på skräckfilmer till 3 på natten & somnade snabbt därefter.

awsome
vaknade upp bredvid David så vi satte igång lite skräckfilmer igen.
Han stack sedan vid tre tiden tror jag, resten av eftermiddagen vilade jag.
vid åtta-nio stack jag & carro hem till Jocke där Kevin också va, som ni såg på Carros gästinlägg ;)
Vi spelade playstation, såg film, spelade poker.
Sen vid tolv tiden stack jag hem och spenderade lite tiden med kusinerna som sov hos oss :)
swedfghj
vaknade upp av att mina kusiner & min bror såg på jurassic park i max's rum, så jag gick in där & underhöll mig med dom.
vi körde lite på min moppe & sen fixade jag mig & stack till stan för att bowla med Carro, Jocke & Kevin.
Grym som man är vann man andra ronden ;)
Sen stack vi till jocke & såg film.
Stack hem vid nio tiden, fixade inför skolan, bar upp min nya soffa, & somnade ganska snabbt.
awesome helg, hur har ni haft det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0