shoppppping

tja ! har precis kommit hem ifrån en shoppingtur med mamma. skulle egentligen bara leta efter skor, men det slutade med att jag köpte lite annat som jag snart lägger upp :)

red ju också idag med 9an.. usch! trodde jag skulle dö helt ärligt, hahah carro har dom fulaste bilderna på mig. och alla sa åt mig att jag inte skulle skrika för då skulle hästen bli rädd, men SÅKLART, skrek jag ändå när jag hoppade upp på den :( och blundade halva turen, vilken va 2 varv på en sådär stor hage.. men jag är riiiktigt stolt för att jag vågade rida hihih!

så nu ska jag göra massa arbeten till skolan, har inlämningar & prov.. fifan! men nu är det verkligen sista rycket inför sommaren, så hoppas ni förstår! och snart är det sommarlov, då jääkla blir det massa med uppdatering!!
vi hörs ändå senare idag, ha det bääääst!



körde på lite mysig outfit sådär, tjocktröja med jeanstights & en fläta i luggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0