JÄVLA IPHONE!

japp. det va ju såhär att jag kom hem. skulle ladda ner ett spel på iphonen, och så hängde den sig..
så jag startade om den, och så fuckade den som fan. började trycka och hålla inne knapparna och så. tillslut gick den typ inte att starta igen. så provade max. och så slutade det med att det stod att vi måste återställa heeeeeeela jävla iphonen. mitt liv är över!
jag började böla så in i helvete, ringde pappa, han kunde inte göra något. och max kunde inte göra något. så nu sitter jag här med en seg jävla sony ericsson mobil som jag har tappat i toan. FÖR I HELVETE!
mitt liv är verkligen över.. JÄVLA FAN! allting har försvunnit nu på min mobil. alla sms, kontakter, bilder, spel, filmer och mög. FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0