jag vet, jag vet

jag vet att jag skulle försöka uppdatera mycket idag, men jag har verkligen inte hunnit..
jag har i princip pluggat hela dagen, och jag är inte klar än. fast nu ska jag dock lägga mig i sängen och läsa igenom det sista, sen får det faktiskt gå som det gå.. ska verkligen ge allt jag kan imorgon på provet, det verkar inte så svårt, men man vet aldrig..
det har iaf verkligen varit toppen väder idag, och jag hoppas verkligen att det håller i sig nu när vi har ett minilov, kommer verkligen bli så jääkla härligt!! fast jag ska ändå upp till skolan på onsdag, trots att vi är lediga, och skriva mitt sista nationella prov, och sen ska jag och några andra tjejer ifrån klassen dra ner till syslöjdssalen och göra klart våra kläder, och vår snäälllaa slöjdlärare har lovat att vi ska få fika eftersom det är vår allra sista lektion!
men nä, nu måste jag verkligen stänga datorn, om mina föräldrar ser mig sitta här nu kommer de totalt döda mig.. ooppssiee :o damn, dom läser ju min blogg, hehe, hej mamma, hej pappa!
GODNATT PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0