har inte fungerat.

åh, blogg.se har inte fungerat på min dator?! :o vet inte varför. men nu har jag på något sätt fått den att fungera, bara skiten i fuckar mitt i allt..
men ja. fredags va det ju strandbaden. det va väl lyckat :) lite fail i början men det löste sig.. och efter där somnade jag så fort jag kom hem haha :o
sen igår fixade pappa klart min iphone, så jag tog bussen till stan och mötte upp sara. vi köpte tårta, godis & stora läsk och såg på Hangover 2 , och den va så jäääävla bra hahaha! fan lika bra som ettan !
sen satte vi oss på BK och käkade upp vår tårta.. eller ja, kastade den på varandra. ;)
tog bussen hem vid 12, och somnade direkt när jag kom hem!
idag är det piano, sen ska jag städa mitt rum & min toa, och sen plugga.. rolig söndag va ?
nä, men nu bjuder jag på lite bilder ifrån igår hihi :)
min burk till vänster, saras burk till höger :D
jag just nu.
somnade med sminket på :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0