aaah, soool!

GODMORGON!
eller, godeftermiddag?
vaknade vid 12 idag av att Josefine ringde mig och frågade om jag skulle följa med till killarnas match idag. men jag pallade verkligen inte. va så jäkla trött efter en lång skolvecka med prov och grejer, så jag ville stanna kvar i sängen med min mobil och kolla på youtube klipp haha.
men ja. sen tog jag tummen i röven, satte på mig ett par shorts och ett linne. tog på mig mina solglasögon, tog en tidning och gick ut i solen. och har suttit där nu i ca 2 timmar. så sjukt skönt.
med musik i öronen och veckans skvaller, livet är ändå ganska underbart.
synd bara att det tar slut idag, eftersom vi alla ska dö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0