did you know..?

tänkte berätta lite saker om mig :) kanske kul att veta.. eller inte?
  • varje morgon knakar jag min rygg, nacke, tår, fötter, fingrar & handleder. kan inte sluta, är beroende.
  • jag bor i en lite håla kallad ingelstad ;)
  • jag är kallad snobb & bortskämd av mina vänner, för att jag bor i ett stort hus. inte för att göra dom besvika, men det stämmer inte!!
  • jag är 175/176 cm lång.
  • jag tycker det är skitsnygg med vältränade kroppar på killar. b.la. magen, armar & ryggar ;) rauww!
  • jag älskar skärckfilmer! framförallt dom med mycket slakt, blod & någon slags historia/bakgrund.. favoriterna är nog SAW & Resident Evil!
  • jag har nu 2 somrar i rad åkt till popkollo där jag har lärt mig rappa! :)
  • jag har spelat piano sen jag va 9/10/11? ganska länge alltså!
  • jag kan inte skriva ut allt jag vill här på bloggen, eftersom mina föräldrar läser den.
  • jag ska snart börja dansa med josse & börja gymma med carro, det är verkligen ett måste!
  • när jag rakar mina ben får jag alltid typ röda utslag på dom, därför hatar jag att gå i bara shorts eller så. jag har alltid mjukisbyxor på gympan & så.
  • jag älskar att bjuda på mig själv, bryr mig inte så mycket om jag gör bort mig ;)
  • jag är en såkallad "pluggis/stud" eftersom jag pluggar mycket efter skolan och sånt.. hatar det, men kan inte hjälpa det!
  • jag har aldrig brutit ett ända ben i hela mitt liv! :D
  • när jag går hem på kvällarna kramar jag alltid mina nycklar extra hårt ifall någon skulle försöka döda mig så skulle jag staba dom!!
  • jag tror på spöken & sånt. och när jag går vid buskarna i min ingång tror jag alltid att någon zombie ska hoppa ut och äta mig.. (ser på för många skräckisar....)
  • jag hatar min kropp!

yes, lite onödigt om mig, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0