write your feelings

såklart missade jag & becci bussen när vi skulle hem. så hennes mamma hämtade oss, och körde mig till träningen. så sjukt snällt! men träningen va chill, vi hade fotbollsbrännboll och lite sånt. stack hem direkt efter, käkade, kollade på vår spanskfilm med min tränare & bror.
nu ska jag fixa klart mig, och sen cykla till carro där lite andra people är! :)
sen imorgon måste jag upp tidigt eftersom min kära bror fyller 20! så vi ska ge honom presenter och sånt. sen ska jag nog gå ut och sola om det är fint väder! :D
men nä, nu skriver jag bara massa onödigt! uppdaterar hemma hos Carro! PUSSHAJ! ♥
hahahahaha, minns du? ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Aufan att jag gör haha ;)

2011-06-17 @ 11:35:59
URL: http://josefinelorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0